tisdag 22 mars 2011

Stockholm!!!

Underbara tisdag! Härligt väder och om några timmar åker jag tillbaka hem till Stockholm. Saknar så min plutt, hade ingen aning om att jag var en sådan toffel haha. Bussresan kommer att gå fort eftersom jag har en artikel till Expressen GI&hälsa att jobba på – jag var ju på hemligt uppdrag i går :)

Så var Jönköpingsvisiten slut för den här gången. Konstigt hur jag har bott här i 22 år och ändå är det Stockholm som är hemma. Älskar att ha fått växa upp i Jönköping och att jag har mina rötter här men att flytta tillbaka hit känns helt otänkbart – just nu. Gillar att ha Jönköping (och mammas hus!) som tillflyktsort istället, när vinden viner uppe i Stockholm :) 

Nu ska jag ta en promenad innan fika på Johans med Anne, som jag har lärt känna genom Anna Lindahl. Anne har bott på flera ställen i vida världen och nu laddar hon för flytt till New York. Måste åka och hälsa på!

Kram!

Jag och Anna var och hälsade på Anne när hon bodde i London.
Självklart tog vi en sväng förbi den berömda bokaffären
i filmen (och stadsdelen) Notting Hill.
Sista dagen – Portobello market. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar