onsdag 9 mars 2011

Galen morgon!

Sitter i full kaos och försöker jobba (läs blogga). Det som har varit på G den senaste veckan är att Anton ska sälja sin lägenhet och nu i sista stund (tänka sig va) har vi killar som ska få den öppna spisen att fungera SMATIDIGT som mäklaren är här med fotograf som ska plåtar lägenheten. Hej och hå!

Som grädde på moset lyckades uppstresssade Anna att överträffa sig själv i morse!
Uppe i varv skulle jag slänga i mig en snabb frukost – så jag tog ut filmjölken ur kylskåpet och hade precis skruvat av korken då jag plötsligt kom på att det nog behövde putsas lite till i badrummet. När jag kommer tillbaka till köket pratar jag med Anton, som sitter i soffan, samtidigt som jag ska hälla upp filmjölken. Av gammal vana skakar jag naturligtvis filmjölken... UTAN att komma ihåg att jag hann skruva av korken på paketet innan jag började putsa i badrummet. Resultatet – filmjölk över hela Anna och halva köket!!!

Bilder finns... Kommer snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar