måndag 7 mars 2011

Mysig måndag!

Hej igen!

Idag har jag haft Anna och lilla Stella på besök. Älskar att Anna och jag har blivit så spontana av oss, vi pratade i telefon i morse och vips så hade vi styrt upp en måndagsdejt. Tidigare kunde vi älta tid och plats till förbannelse och då bodde vi 30 sekunder ifrån varandra...

Har inte lämnat lägenheten sedan i morse och dagen har gått så fort. Har varvat kvalitetstid med att sitta i telefonköer. Lyckats avverka journalistförbundet ink frilans serviceförbund, skatteverket, min bank, comhem och ett lååångt samtal med min revisor. Har dessutom fyllt i blanketter och svarat på en hög jobbmail. Duktig!

Nu har jag bara några brev att posta och en karl att stilla hungern på. Hur var det nu med könsrollerna haha ;) Dags att hoppa i de höga klackarna och det lilla lilla förklädet för nu vankas matlagning!

Trevlig kväll på er alla! Kram

Sist Anna och Stella hälsade på blev jag magsjuk så idag höll jag dem på golvet =)
Lill-Kalle var på G!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar