fredag 25 mars 2011

Oh no, det är sommar ;)


Oj oj oj, det här blir ett långt blogginlägg!

Vi börjar här tycker jag...












Tips på hur man botar seglarskor?










Vi lämnar det tycker jag, det är ju fredag och solen skiner =)

När jag öppnade min jobbmail idag hade jag det här mailet i inkorgen

Du är ju helt fantastisk!!!
Handen på hjärtat! Du är den bästa mest lyhörda, fina, sanningsenliga journalist jag någonsin träffat på!!! Love you!! Hehe
Ringer imorgon:-)

Det var från den fantastiska kvinnan jag intervjuade i onsdags och nu sitter jag här helt varm i kroppen! Bra start på dagen. Tack XX!

Nu till det viktigaste jag måste dela med mig av idag! Anna och Kalle är i Fort Lauderdale, Florida och jag är sååååå avundsjuk! Och inte i en positiv bemärkelse typ bla bla åh vad ni måste ha det bra blabla jag skulle också vilja åka dit blabla. Nä utan, va i helvete! Om ni är där ska FAN jag också vara där! Jag håller på att gå sönder här hemma och när jag ser alla vackra bilder de lägger upp på facebook så hugger det inom mig! Detta innebär en enda sak... JAG MÅSTE DIT, SNART! MYCKET SNART! Nu hoppas jag bara att Anna och Kalle älskar det lika mycket som jag!!!

Kolla här liksom – what´s not to love!!!

Florida – september 2009 (ett axplock ur alla 350 bilder i semesteralbumet)

Beachwalken i Ft. L

Kokosmannen

På väg till Hollywood strax norr om Miami

Båttur utanför Miamis kust

Afterdinner-cocktail på en restaurang
i South Beach

Och på nattklubben Mansion
flödar champagnen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar