tisdag 8 mars 2011

Min fettisdag

God morgon!

Precis vaknat och skickat iväg min bättre hälft till jobbet. Han var på studshumör idag när han skulle få äta semla och allt... Fettisdagen och då MÅSTE man ju moffa gräddbullar till förbannelse.

Nej dagen till trots så är det inte semla som är min höjdpunkt. Jag har nämligen mitt första reportage för Expressens hälsobilaga GI&Hälsa på agendan. Ska träffa upp min fotograf vid 11. Är så glad att jag fick klart alla telefonsamtal och saker runtomkring skrivandet igår, så att jag under resten av veckan kan koncentrera mig fullt ut på det jag faktiskt ska göra – skriva. Och den här veckan är faktiskt ganska fulltecknad!

  • tisdag – Expressen GI&Hälsa
  • onsdag – hemligt lunchmöte + intervju till Expressen Söndag
  • torsdag – plåtning till Expressen Söndag + reportage till Expressen Extra
  • fredag – skiva skriva skriva

Åh vad jag älskar listor!

Ha en underbar dag och glöm inte semlan =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar