torsdag 3 mars 2011

Det åker hiss...

Avskyr att vara sjuk!!! 

Idag åker hela magen hiss och jag mår inte som en prinsessa direkt. Det började redan i natt... Sitter hemma i soffan och har precis fått i mig lite yoghurt. Är stabil när jag sitter still men så fort jag rör mig kommer illamåendet.

Men jag kan ändå inte klaga eftersom jag har min nya telefon att pilla med. Har lyckats aktivera sim-kortet nu och ringa mitt första samtal. Är redan beroende haha. 

Ska försöka foka nu och göra lite nytta i mitt eget liv. Har några telefonköer att avverka...




1 kommentar:

  1. Hej älskling! åh va KUL med en riktig telefon ! Fick ditt mess . . . stackare! Tänkte skriva tillbaka, men det är roligare med en liten kommentar :) Fy va jobbigt med kräk-sjukan. KRYA PÅ DIG! Kram lillasyster.

    SvaraRadera