lördag 26 mars 2011

Ingen rast ingen ro...

Så flög den här lördagen förbi...

Sitter hemma och jobbar för fullt. Ja jag vet att det är lördag kväll men Anton är i Nacka hos sin mormor och morfar och jag har MASSOR att skriva. Har precis lämnat in en omslagsintervju till GI&hälsa och nu väntar sammanställning av allt från Let's Dance igår – vimmel och upp till fyra nyhetsartiklar vill Expressen Extra ha levererat när de kommer in på måndag morgon. KLIRR låter det i Hegestrands spargris :)

Så det plåtades på Café Opera igår...

Jessica Almenäs kan posera

Min fotograf Stefan på G när vinnaren Jessica Andersson
intervjuas av David Hellenius.

Björn Ranelid höll ett roligt (faktiskt!) tal till Jessica.


Pälsjakten idag på stan resulterade i att Anton köpte ett matbord i stället. Ett exakt likadant som mitt med likadana stolar i vitt skinn. Jag behöver ju ett bord i min lägenhet när jag ska sitta där och jobba och mitt  står ju hemma hos Anton. Tror ni jag tar tillbaka mitt gamla eller snor jag det nya som levereras om en vecka? Ni gissade rätt! Såklart jag tar det nya – tack Anton :) Mohahahaha!

Vi har också klarat av årets första lunch utomhus, på P2 i Kungsträdgården. Jävligt kallt men med lite filtar gick det. Solen är ju på plats nästan varje dag så om det nu bara kunde sluta blåsa...

Nähä, back to work!

Trevlig helg :)

Gött med en öl i solen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar