söndag 6 mars 2011

God morgon!

Sovit gott?

Det har jag! Har sovit som en stock i nio timmar – och tydligen drömt en hel del. Har en förmåga att hålla låda i sömnen vilket Anton tycker är sjukt kul. De senaste månaderna har jag vaknat både av att jag ligger och gapskrattar och stortjuter. Men i natt var det mest mummel mummel.

Precis ätit frukost och håller på att tvätta. Sen blir det nog en vända på stan för att shoppa till ett roligt hemligt projekt. Inte mitt eget egentligen men jag åker av naturliga skäl med på tåget ändå...

Det har blivit så fint i Antons lägenhet!!! Har såklart trivts jättebra här hela tiden men nu vill jag bara vara "hemma" och gå runt och mysa. Jag har saknat att vara bland mina grejer, typ skålar, bestick, krukor osv. Jag är nog extremt tjejig när det gäller sådana saker...mer än jag trodde! Nu har jag mitt matbord, mitt soffbord och andra smågrejer som bordstabletterna från Svesnskt Tenn, skålarna från Bruka design, min blender och framför allt mitt kontor. Haha, jag har lånat in mig på "kontorsplats i ett av Antons skåp där jag har mina papper och pärmar :)

Fint va!

Mysigt!
Nu kan jag jobba och kolla på tv samtidigt! :)




På "kontoret"
Här ska flitens lampa lysa!

Mina fina Bruka-skålar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar