tisdag 1 mars 2011

Uppe med tuppen

GOD MORGON!

Första dagen på mitt nya liv!!! Eller... kanske lite väl drastiskt... men det är så det känns. Hade tänkt ta en lite sovmorgon idag, bara för att liksom. Men stupade nog i säng lite väl tidigt igår eftersom jag vaknade 06.00 av mig själv i morse... och kunde så klart inte somna om!

Ok, första dagen som frilansare och schemat är fullspäckat. Ska kicka igång dagen med en powerwalk eller kanske ett pass på gymmet – typ gymping =). Sedan blir det att styra upp logistiken kring veckans jobbuppdrag innan Anna och lilla Stella kommer hit och äter lunch. Efter det ska jag följa med och passa Stella när Anna tar nya bilder för sin modellagentur. Sist men inte minst vimmeljobb ikväll – biopremiär för Ritualen. 

Visst är hon fin min Anna!

Lick my label

Veckorevyn



1 kommentar:

  1. Gör ett nytt kommentar försök. Låter helt fantastiskt, men du får inte "gå och lägga dig och läsa" =somna så att du vaknar så tidigt systera mi. Hoppas att allt är bra älsklingen.

    SÅ spännande med ny livet. Tror att det blir fantastic.

    KRAM KRAM KRAM

    SvaraRadera