torsdag 31 mars 2011

Det är för närvarande många som ringer till oss...

...var vänlig försök senare. Grrrrrrrrrrrr!!! Va i helvete är problemet! Har försökt få tag i Journalistförbundets frilansjour i en och en halv timma. Jour, hallå!!!! Ge mig för i h-vete vad jag betalar för! Jag skiter i om alla i hela världen ringer just nu, svara för faaaaaan!!!

Annars är det bra :) Fjärde dagen på LCHF-exprimentet och gårdagens huvudvärk har lagt sig. Åt en god omelett med fetaost, skinka och tomat till frukost men blev inte mätt så lite turkisk youghurt med nötter och bär slank ner också.

Sitter och funderar på vad jag ska göra av den här dagen.
Ikväll jobbar jag för Expressens nyheter, på en fancy modefest i Spegelsalen på Grand Hotel. Det är en ny lovande designer som har lanseringsfest, i närvaro av självaste Mr Jimmy Choo. Har hört rykten om att han ska lotta ut ett par av sina skor – ja tack! Annars hoppas jag på en fin goodiebag ;)

Solen skiner från klarblå himmel så en promenad på djurgården lockar! Eller pilates och ångbastu på gymet...

Först måste jag i alla fall ta tag i allt som ska göras (som ingår i frilans men som man inte tjänar pengar på). Måste svara på mail om arvode till en tidning (därav min frustration över att jag inte får tag i journalistförbundet som ska finnas och ge råd!!!) Annars lite annat fix som att flytta över mitt telefonabonnemang och min dator till min firma. Ingen rast, ingen ro! And I love :)

Btw, bästa låten just nu – några år senare :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar