söndag 13 mars 2011

Mysig söndag!

Gårdagens utgång blev ett party som heter duga!!! Hann stöka runt både på Collage och Berns. Hämtade dessutom ut mitt vip-kort på Berns så nu lär jag bli stammis i "tvåan" =). Vip-klubben heter 2.35:1 men det är transdonnan Martin "Miss Inga" Johansson som huserar och han har naturligtvis gett klubben smeknamnet "tvåan" haha.

Bakfylla ochendast fyra timmars sömn till trots har jag haft en kanondag. Långpromenad på Djurgården med Anna, Stella och Cherie OCH frukostfika på Mocco. Efteråt gled jag ner några timmar på stan och köpte ett par jeans från Levi´s id curved. Företaget har gjort en undersökning på kvinnor och efter det tagit fram tre kroppstyper där 70 procent av alla kvinnor faller in, så att byxan ska sitta bra beroende på om du har breda eller smala höfter osv. Köpte också en present till Anon – ett Yankee candle i doften "fresh cut roses" inför lägenhetsvisningen nästa helg. Kolla in den på hemnet!!! Han blev glad MEN tycker samtidigt att 200 kronor för ett doftljus är hutlöst. Det kostar att ligga på topp ;)

Ikväll blir det så lugnt det bara kan bli. Ska snart laga lite mat snart och gosa ner mig i soffan med min godispåse framför Solsidan. Ha en mysig söndagskväll!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar