onsdag 23 mars 2011

Härligt möte!

Hej hej!

Har precis slagit ner rumpan i soffan efter en lååång men rolig och givande dag.

På förmiddagen var jag på Delta gym i Vasastan och gjorde en plåtning och intervju med en snygg tjej för Expressen GI&hälsa. Träffade också den populära kändistränaren Philip Lailani, som tränar bland annat Katrin Zytomierska och Magdalena Graaf. Ganska snart insåg vi att vi är från samma stad, Philip är från Öxnehaga. Galet liten värld! Kolla in hans hemsida – kanske borde anlita mig en PT =)

Jag tycker mitt jobb är så fantastiskt just för att jag träffar så många olika människor. Älskar att få chans att lära känna olika personligheter! Och kvinnan jag intervjuade idag är så fantastisk! Hon har haft många motgångar i livet men vinkeln på min artikel blir hur hon nu har hittat hem. Livsöden – I love it! OCH nu har vi bestämt oss för att ta en vin-kväll eftersom vi har så trevligt tillsammans =)

Hoppas att ni har haft en härlig dag! Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar