onsdag 9 mars 2011

Invigning av Mocco i Vasastan

Hej hej!

Har precis kommit hem från invigningen av Mocco i Vasastan. Har också hämtat ut mitt vip-kort så nu kan jag sippa gratis latte hela året, inte dumt för en smålänning right! =) MEN det var galet mycket folk och eftersom Anton var trött efter en lång dag med lägenhetsfix, jobb och träning så stannade vi bara en stund. Själv har jag haft en galen huvudvärk hela eftermiddagen så jag var på att ta en tidig kväll. Vi hann i alla fall trycka några snittar, lite sötsaker och dricka var sitt glas vin innan vi tackade för oss och rullade hemåt. Jag lyckades också få mig några minuter men en viss känd deckardrottning som lovade mig en intervju – håll tummarna för att det blir av nu!


Men nu blir det skvaller för hela slanten. Har införskaffat nya Hänt Extra och Hänt Bild. Dolph har dumpat Annette för en ung göteborgska... OMG! Stoppa pressarna!!!

Sov gott! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar