måndag 14 mars 2011

Biopremiär ikväll...

God morgon! Har ni sovit hälften så gott som jag i natt så GRATTIS! När klockan ringde (för Anton) i morse var jag så deckad att jag tvingades pussa min pojkvän hejdå med stängda ögon. De ville liksom inte öppna sig...

Nu är jag igång med tvätt i maskinen och frukost i magen. Har lämnat in en artikel på spek till Hänt Extra och väntar nu på svar från chefredaktören Bengt....maila dååååååå!

Ikväll ska jag göra vimmel från biopremiären av Hur många lingon finns det i världen? Lena Koppels film med Glada Hudik-teatern. Hade tänkt gå på premiären privat eftersom jag så gärna vill se filmen så när Expressen hörde av sig igår och vill ha jobb till nöjessidorna i huvudtidningen blev jag extremt glad. Alltid kul att förena nytta med nöje, eller hur!!!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar