söndag 27 mars 2011

Hemsida!!!

Hej allihopa!

Ännu en dag med strålande sol och jag var nästan uppe med tuppen. Hade ställt klockan på 09.30 (vintertid) men eftersom min kära Iphone ställer om tiden själv så blev det att gå upp 09.30 sommartid (dvs 08.30 vintertid). Bra att jag förklarar så grundligt, eller hur :)

Förmiddagen har gått i ett rasande tempo eftersom jag måste sammanställa ett paket med bilder och texter till min hemsida. Ska få hjälp av Antons kompis och kollega Uffe att göra den och vi ska ses om några timmar. Samtidigt har jag sprungit runt i lägenheten och fixat inför ännu en lägenhetsvisning. Tack och lov blev jag bara städerska och inte visningsvärdinna den här gången.

Jobb och måsten har verkligen varit en röd tråd genom den här helgen. Det behövs ibland men jag känner hur min kropp skriker efter att få släppa loss. Har en rolig vecka att se fram emot med inte så mycket jobb men en hel del andra roliga saker inplanerade. Imorgon ska jag också gå till gymet för första gången på två veckor. Jävla förkylning som kom och förstörde! Har dessutom en spännande utmaning till mig själv de närmsta två veckorna men berättar mer om den i kväll eller imorgon för nu måste jag sätta fart med mina askungesysslor. Ha en bra dag! Kram!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar