fredag 11 mars 2011

Konstigt hur....

....en bra dag kan vända och sluta så...lite bra, diplomatiskt uttryckt! När jag kom hem från alla roliga jobb igår kände jag flow. Ett flow som inte blev så långvarigt...

Min statusuppdatering på facebook igår var "Anna Hegestrand har haft en så bra dag att jag inte ens bryr mig om vädret..." och en vän till mig svarade "Håll fast vid den känslan Anna! Dom dagarna brukar komma i stim! Kraaam!"

Yeah right!

Vet inte om det är att jag har slarvat med träningen efter att jag blev matförgiftad och har haft väldigt mycket jobb... Tror att problemet ligger just där eftersom jag blir dum i huvudet när jag bara sitter still på arslet!

Idag har jag till exempel skrivit två artiklar som jag fick sålda direkt, easy money som borde ha livat upp mitt mood. Men icke. Nä, ett pass på gymet eller en låååångpromenad på djurgården får det bli. Så säger vi!

Hörs senare när jag förhoppningsvis är på lite bättre humör... Kram!

Min första frilansartikel BTW =)

Drama drama =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar