onsdag 16 mars 2011

Vilken lycka!

Jag har fått igång min spotify igen!!!

Sjuklingen sitter hemma och har pumpat upp Swedish House Mafias One och Enrique Iglesias Tonight I'm Fuckin' you. Halv tio på morgonen med en skål havrefras haha – nu kööööööör vi =)



Mår mycket bättre idag eftersom förkylningen nu har brutit ut helt. Har två roliga jobb inbokade, dels ska jag hem till en känd skådespelerska för hemma hos-repotage och senare ikväll är det vimmel.

Imorgon åker jag till Jönköping!!! Längtar så efter min familj och särskilt lillasyster! På lördag döps Anna och kalles Stella i Järstorps kyrka och på kvällen är vi ett gäng på typ 10 pers som ska äta middag på Anna-Gretas. Vill också hinna med att träffa kusinerna och mina Jkpg-tjejer där nere, Josse, Gazzi och Sofia.

Har också styrt upp ett jobb med en tv-kändis som bor strax utanför Jönköping (vem kan det vara haha). Vi ska göra ett fitnessrepotage för Expressen GI&hälsa. Det är det som är så fantastiskt med att vara frilans – bara att ta jobbet med sig :)

Har förresten världens bästa pojkvän! Titta vad han kom hem med igår till sjuklingen... Det är romantik!

Puss på er alla!

Som jag ska hinka!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar