tisdag 15 mars 2011

God morgon!

Ännu en strålande vacker vårdag med sol som skiner från klarblå himmel, fantastiskt!

Tyvärr måste jag hålla mig inne idag eftersom jag blev superförkyld i natt. Feberyrade och tvingades gå upp flera gånger och ta alvedon. Kände redan igår när jag vimlade på premiären av "Hur många lingon finns det i världen" att jag var irriterad i halsen, och i natt kunde jag knappt svälja.

En liten sväng ner till stan måste det ändå bli eftersom jag har ett spännande jobbmöte efter lunch – håll tummarna!

Hoppas på att må bättre ikväll då det vankas hockey för hela slanten! Hej Hv71 och svåger Kris – känner på mig att vi tar de sista fyra matcherna nu. Ska träffa upp Mia Söderlund och förhoppningsvis också Sosso på O´learys Norrmalm för hamburgare och hockey – kvinnligt =)

Nu ska jag pimpla upp mitt te, surfa runt på bloggar och ringa lite kändisar som jag hoppas kan leverera lite roliga nyheter/pengar till mig ;) Imorgon har jag fulltecknad dag med möte, hemma hos-repotage och vimmel på kvällen. Varietéshowen La Soirée har premiär på Gröna Lund, blir kul!

BTW – Til the world ends med Britney är bäst just nu! 

I can´t take it take it take no mooooore
Never felt like felt like this befooooore
Come on get me get me on the flooooor
Dj what ya what ya waiting fooooor
Whoohohohohohoo whoohohohohohoho

Så bra va!


1 kommentar:

  1. Tyvärr Anna så kommer jag inte ikväll. Jag känner att jag vill träna, måste komma igång igen. Men jag ska hålla tummarna för HV ändå :)

    SvaraRadera