fredag 18 mars 2011

Min fredag

Hello!

Mellanlandar hemma hos mamma en sväng innan jag ska ner till lillasyster på middag. Hennes karl är ute och slår runt nu när hockeysäsongen är över och min är ju kvar i Stockholm.

Jobbade idag på förmiddagen och sedan mötte jag upp mamma på stan när hon slutade jobba. Men på grund av snö och kyla valde vi att åka till A6 i stället. Jönköpings baksida enligt mig men var ju tvungen att hitta en doppresent åt lilla Stella. Och OM jag hittade en doppresent!!! Anna – läser du det här så har du någonting att se fram emot i morgon! Idén var mamma Maries :)

Tillbaka till A6 – som har infört blått infraljus på sina offentliga toaletter. Skitkul! Hallå alla knarkare... Inte läge att hacka upp en lina på muggen där längre...



I alla fall så var det kul att komma ut och se lite folk. Har suttit inne i myskläder så mycket de senaste dagarna att det var en fröjd att få svida om till mina nya Levi's id curved-jeans och Acne-stövletterna. Om man bara kunde få skrota gåsen snart... Vill börja använda min skinnjacka, kanske köpa en ny! En ny parkas  och kanske en trench lär jag också lägga vantarna på i vår. Oj, där blev jag modebloggerska också haha. Kolla bilderna liksom, alla rätt – eller? ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar