fredag 11 mars 2011

Då försöker vi igen =)

Ber om ursäkt för den negativa stämningen i förra blogginlägget!

En smart person sa till mig att alltid le – oavsett hur du mår ska du le eftersom hjärnan luras att tro att du är glad då. Så jag ler! Nu kan jag le, men eftersom jag är en känsloperson ut i fingerspetsarna så har jag svårt för att dölja mina känslor och vara falsk. Positivt i det stora hela men ibland vore det skönt att kunna skicka klumparna i magen åt helvete!

Tog mig till gymmet och körde ett gympa-pass. Gymping och gympa (två olika saker tydligen) är det för hela slanten nu. Enkla rörelser där styrka och kondition varvas – till jätterolig musik. Efter passet duschade och ångbastade jag – så nu känner jag mig som en helt ny människa!

Har dessutom inte bara lyckats sälja två artiklar utan också styrt upp ett nytt möte med chefredaktören på en tidning samt fått nys om en ny uppdragsgivare som kan vara mycket intressant... Produktiv dag med andra ord. Kul!

Ikväll ska jag hem till familjen i Traneberg – mys för hela slanten!!! Funderar på att ta en promenad ut dit och trötta ut min kropp riktigt ordentligt. När endorfinerna börjar strömma till vill man bara ha mer mer mer =) Ha en härlig fredagkväll och glöm inte att le ;)

När jag äter frukost vid lunchtid under ett parasoll i stekheta Miami
behöver jag inte fejka ett leende! Åh Miami...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar